רועי פלג - מנכ"ל המסלול - לעידוד נוער לשירות צבאי משמעותי

1 דצמ 20213 דקות

תהליך ההכשרה במסלול

עודכן ב: 6 דצמ 2021

אחרי שנים של למידה ומחקר, שיחות עם קצינים בכירים בצה"ל והבנה מה הם הכלים החשובים ביותר שאיתם צריכים להתגייס חניכינו ולאחר שראינו כי אין אף מסגרת המכינה לצה"ל אשר נותנת מענה מלא להיבטים הפיזיים, מנהיגותיים ונפשיים החלטנו לפתח שיטה פורצת דרך המשלבת כושר גופני לצד מרכיבים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר כדי שחניכינו יגיעו לצה"ל מיומנים, מוכנים ובוגרים יותר. בשיטת הכושר האוניברסאלי תגיע בעל היכולות הגבוהות ביותר בין המתגייסים בצה"ל. תכיר כמעט כל תוכן מקצועי ותשלוט בשלל תחומים אשר אותם תעבור במסלולי ההכשרה מה שיקנה לך יתרון בולט על פני מתגייסים אחרים.

פיקוד ומנהיגות

כארגון חינוכי המכשיר בני נוער להצלחה ולו עמוד שדרה ערכי אשר ראוי שיעמוד לנגד עיני כל מדריך וחניך בארגון. רוח המסלול הינה התפיסה לפיה אנו בונים את תכנית ההכנה המיוחדת.
 

 
פאנל לוחמים - להיחשף למידע העדכני ביותר ביחידות השונות דרך מפגש בלתי אמצעי עם לוחמים מהיחידות הטובות ביותר בצה"ל, משתתפי פאנל לוחמים הינם ברובם קצינים ולוחמים אשר עברו דרך מספר גיבושים ומספרים על תהליכי המיון שלהם ודרכי ההתמודדות עם קשיים ואתגרים.

כושר קרבי - סימולציות

ימי המיון של צה"ל הנם מבחנים לכל דבר ועניין, אצלנו בתכנית תגיע כשאתה מכיר ויודע מה זה אומר לעמוד במבחן, מה זה אומר לעמוד מול מגבש ואילו תרגילים תידרש לבצע. הכושר הקרבי במסלול בא לידי ביטוי בפריצת גבולות הקשורים לימי סיירות וגיבושים, אנו לא מחכים רק לסימולציות אלא מתאמנים בצורה ממוקדת גם בקבוצות כך שכשתגיע למחנות הגיבושים תהיה מספיק מיומן ומאומן

הכנה ליום סיירות

במסלול תוכל להשתתף במספר הסימולציות הגדול ביותר בארץ. תכנית ההכנה הייחודית ליום סיירות מורכבת מסימולציות ממוקדות כל יום שישי בשטח מדמה בצורה מושלמת את יום הסיירות ומלא פחות מ-5 סימולציות ענקיות ומלאות בהן תוכל להתנסות באופן מלא בתרגילים ובעצימות של יום סיירות. אחוזי הצלחה מטורפים לחניכים שלקחו חלק באופן מלא בתכנית ההכנה ליום סיירות
 

 
מחנה גיבושים - ימי המיון של צה"ל הנם מבחנים לכל דבר ועניין, אצלנו בתכנית תגיע סיירות הוא מחנה הגיבושים. המופע הארוך וקשה ביותר של תכנית המסלול הוא מחנה האימונים המיוחד המיועד לכל מי שיש לו גיבוש כתנאי קבלה ליחידה כלשהי. המחנות מופרדים לפי הגיבושים ולפי הרמות כדי לתת לחניך חוויה מדמה ככל האפשר לעומס ולתרגילים איתם הוא הולך להתמודד. החניך מקבל משובים אישיים מקיפים ומקצועיים על הביצועים שלו לאורך המחנה כדי להפוך את המחנה להצלחה

מבדקי מים - למעוניינים להגיע ליחידות המים המיוחדות של צה"ל ובמיוחד לשייטת 13 ו-669 בנינו תכנית ייחודית של מבדקי מים שמטרתם לבנות חוסן מנטלי אדיר להתמודד עם ים ובריכה. במבדקי המים תזכו לפגוש תרגילים עליהם תבחנו בגיבושים ובימי הבריכה כך שתגיעו מוכנים ומיומנים. מבדקי המים מועברים על ידי לוחמים משייטת 13 ו-669 בלבד
 

מסעות - לדעת ללכת עם משקלים כמו הלוחמים והמבצעיים ביותר בצה"ל, אנחנו נלמד אותך ללכת עם אלונקה בצורה מקצועית ובטוחה לפי סרגל מאמצים מובנה ומדורג. מסעות הן הליכות מבצעיות אותן תלמד לבצע בצורה מיטבית יחד עם חברי הצוות שלך גם כדי להכין אותך לגיבושים בצה"ל.
 

ניווט - היתרון היחסי של המסלול למול כל ארגון אחר הוא תשומת הדגש הרבה על תחום הניווט. אנו מאמינים כי עולם הניווט מפגיש אותך עם עצמך. להתמודד עם דילמות בזמן אמת ותחת לחץ של משימות. להכיר ולחוש בנוח בסביבה לא מוכרת ולהיות מסוגל ללמוד חומר שמעולם לא הכרת ולהוציא אותו לפועל בשטח תוך כדי שאתה מנווט בעיר ובשטח.
 

אתלטיקה

תכנית כושר גופני מקיפה ומקצועית הבנויה על יסודות תורת האימון הגופני. כדי להגיע מוכן בצורה מעולה לימי המיון, כדי להרגיש בטחון עצמי ביכולות אנו בונים תשתית פיזית ברמה הגבוהה ביותר בארץ עם דגש על רוח של ספורטאים מקצועניים. תכנית האתלטיקה מלווה עם תכנית אימון מיוחדת לבית ומחייבת כדי להגיע לתוצאות פורצות גבולות. בתור ספורטאים בעצמנו אנו מאמינים שכדי לקבל החלטות טובות תחת לחץ, כדי שיהיה לנו פחות קשה בימי המיון הפיזיים אנו צריכים לבנות את עצמנו בצורה מעולה כך שגם לא נפצע.

תכנית אימון אישי - אנו מתמחים בבניית תכניות אימון אישיות לכל חניך בהתאם לרמה האישית שלו ובהתאם לגיבוש אליו הוא מתמיין. תכנית האימון משקפת את משך הזמן שיש לך להתאמן לגיבוש כך שלא תפצע ותענה על הדרישות הפיזיות. מי שלוקח את עצמו ברצינות יבחר לבנות לעצמו תכנית אישית וממוקדת שתכין אותו בצורה המושלמת.
 

קרב מגע

עולם הקרב מגע בצה"ל מהווה גורם מרכזי בהכשרת הלוחם. גם אצלנו במסלול תחום הקרב מגע מקבל חשיבות עליונה בערכי ארגון ובתכנית האימונים. חניכי המסלול מתאמנים עד פעמיים בחודש כחלק מהתכנית הסדירה אימוני קרב מגע לרמה גבוהה ומקצועית.
 

 

    3680
    0